اعضای BTS هرکدام حساب‌های شخصی اینستاگرام خود را در ساعاتی از زمان اعلام «دوره استراحت طولانی‌مدت» راه‌اندازی کرده‌اند.

هر یک از اکانت های تایید شده در طی چند ساعت بیش از 4 میلیون دنبال کننده جذب کردند که آهنگ های V بیشترین تعداد را در زمان انتشار داشتند: 4.5 میلیون.

بیگ هیت موزیک، که گروه را مدیریت می کند، روز دوشنبه در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که خوانندگان مدتی را مرخصی خواهند گرفت تا “انرژی خلاقانه” را شارژ کنند و قصد دارند در اوایل سال 2022 به سر کار بازگردند.

در بیانیه این بیانیه آمده است: “بی تی اس روی آماده شدن برای کنسرت و انتشار آلبوم جدید تمرکز دارد که آغاز یک “فصل جدید” خواهد بود. سئول.”

از زمانی که این بیانیه منتشر شد، خوانندگان جونگ کوک، جین، جی هوپ، جیمین، وی، سوگا و آر ام راه های جداگانه ای را در پیش گرفته اند – حداقل در مورد رسانه های اجتماعی.

اکانت توییتر طرفداران BTS نمودارها، حساب های تایید شده اعضا را برجسته کرده و پیوندهایی را به هر کدام به اشتراک گذاشته است. شما می توانید آنها را در:

این یک خبر است و به روز خواهد شد.

بی تی اس
(LR) Jimin، J-Hope، Jin، Jungkook، RM، Suga و V از BTS در طول مراسم جوایز موسیقی آمریکا 2021 در مایکروسافت تئاتر در 21 نوامبر 2021 در لس آنجلس، کالیفرنیا روی صحنه خواهند رفت. ستارگان از زمان اعلام استراحت طولانی مدت خود، حساب های شخصی اینستاگرام را راه اندازی کرده اند.
کوین وینتر / گتی ایماژ برای MRC