تاریخ شمسی وردپرس با افزونه فارسی سازی وردپرس WP Jalali

وردپرس ژاکت با نصب بسته نصبی وردپرس یک سایت نیمه آماده خواهید داشت و باید محتوا و ظاهر آن را شخصیسازی کنید. در این مرحله شما باید تمامی فایلهای موجود در روت وبسایت را حذف کنید. در این بخش مانند تصویر زیر لیست تمامی دیتابیسهای موجود شما نمایش داده میشود. در صورتی که باز هم مشکل پابرجا بود این بار مجددا فایل phpmyadmin.conf را باز کرده و عبارت Allow from all را به Allow from 127.0.0.1 ::1 تغییر بدین و فایل را ذخیره کنید، به عبارت دیگه خروجی کامل کدهای موجود در این فایل باید به صورت زیر در بیاد. بعد از این همه زحمت که برای طراحی یک قالب وردپرس حرفهای میکشید اگر بدون لایسنس گذاری آن را منتشر کنید، ممکن است که افراد سودجو یک بار قالب را از شما بخرند و روی دهها سایت مختلف آن را نصب کنند، یا حتی سناریوی بدتر این است که افراد سودجو قالب شما را در بازار سیاه به قیمت بسیار پایین تر برای فروش قرار دهند و اینجوری باعث شوند که زحمات شما هدر رود! برای حذف و نصب مجدد وردپرس بدون از دست رفتن اطلاعات این مقاله را مطالعه کنید. خب حالا بریم سراغ اولین کاری که شما باید برای نصب مجدد انجام دهید، در قدم اول باید محتوای سایت خود را با ایجاد فایل برون بری وردپرس، برونبری کنید، این فایل حاوی تمام پستها، صفحات، دستهها، برچسبها، و نظرات سایت شما است.

تفاوت ووکامرس و وردپرس بعدازاینکه نسخه آخر را دانلود کردید، باید فایل وردپرس را اکسترکت کنید، در پوشه وردپرس تمام فایلهای وردپرس را مشاهده میکنید، اکنون در وبسایت از طریق هاست، پوشه وردپرس خود را آپلود کنید. نهایتا در مثال ما، برای اینکه بتوانیم دامنه مجازی “i.nab” را ایجاد کنیم، باید تکه کد زیر را به فایل متنی خود اضافه کنیم. آموزش زبان PHP برای وردپرس کاران از آنجا که هسته وردپرس با استفاده از زبان جذاب PHP طراحی شده است، بنابراین باید در ابتدا، با زبان PHP آشنا شوید، زبان PHP یک زبان بسیار حرفهای است و هماکنون حدود 80 درصد سایتهای کل دنیا با استفاده از این زبان طراحی شدهاند، زبان PHP یک زبان بسیار پیشرفته است و ما در این دوره فقط در حدی با آن آشنا خواهیم شد که بتوانیم قالبهای وردپرس را طراحی کنیم. یکی از نگرانیهای افرادی که قصد دارند وردپرس را مجدداً نصب کنند، این است که اطلاعات سایت آنها از بین برود، همانطور هم که میدانید اگر اطلاعات سایت شما از بین برود، سایت شما سئو خود را نیز از دست خواهد داد؛ در این صورت شما با یک بحران جدی روبهرو خواهید شد. نمایش به موتور های جستجو: یکی از مهم ترین قسمت ها که مستقیما روی سئو سایت تاثیر گذار است.

1-با حذف وردپرس کلیه اطلاعات سایت شما از قالب سایت و افرونه های نصب شده گرفته تا محصولات و حتی سفارشات برای سایت های فروشگاهی به طور کامل حذف خواهد شد. با توجه به موارد ذکر شده، میتوان گفت که درآمد وردپرس کار در ایران میتواند از 10 میلیون تومان تا 80 میلیون تومان و حتی آموزش قدم به قدم بکاپ گیری دایرکت ادمین در 3 قدم ساده – سرور کلیک بیشتر نیز باشد. در این آموزش روش اول را یاد میگیرید ولی بعد از آن میتوانید از روش دوم نیز به آسانی استفاده کنید! و سپس از بخش Databases گزینه MySQL® Databases را انتخاب نمایید. همچنین در پایین بخش ” Import Attachments ” مطمئن شوید تیک آن قسمت فعال باشد و در آخر روی گزینه sSubmit کلیک کنید. در این صورت به سادگی می توانید قالب مورد نظر خود را با کلیک بر روی Install نصب نمایید. برای نمایش تاریخ شمسی در وردپرس روش های گوناگونی وجود دارد که کاربرانی که از وردپرس استفاده می کنند می توانند از آنها در طراحی وب سایت های وردپرسی خود استفاده کنند. این افزونه درزمینه شمسی سازی تاریخها بسیار کاربرد دارد و به همین دلیل تاکنون بیش از 100 هزار نصب فعال در وبسایتهای گوناگون داشته است. برای استفاده از قابلیت شمسی ساز این افزونه کافی است که آن را بر روی سایت وردپرسی خود نصب نموده و پس از فعالسازی، در منوی پیشخوان وردپرس با مراجعه به منو ووکامرس فارسی و انتخاب گزینه ابزارها، به قسمت تاریخ شمسی مراجعه منظور از پشتیبانی از rel=canonical برای بهبود SEO چیست ؟ کنید.مشکل 404 وردپرس​&;​​​!

تمام چیزهایی که در فرآیند نصب لازم دارید بدانید را با هم بررسی کرده و نکاتی که باید رعایت کنید را بازگو میکنم. در مرحله بعد شما باید یک کاربر جدید ایجاد کنید، در صفحهای که برای شما باز خواهد شد باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید و در وهله آخر روی “” کلیک کنید. وقتی که شما این افزونه را نصب کنید، به گزینههای انتهایی منوی پیشخوان شما گزینهای به نام وردپرس فارسی اضافه خواهد شد که کاملا مشخص خواهد بود و در صورتی که روی آن کلیک کنید میتوانید هر چیزی که این افزونه برای شما انجام میدهد را روی آن مشاهده کنید. » برای مشاهده این آموزش از یوتیوب اینجا کلیک نمایید. هم اکنون در این لینک می توانید آموزش نصب قالب وردپرس را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید، درست است که نام این دوره، دوره جامع آموزش طراحی قالب وردپرس است، اما در این دوره قرار نیست که فقط یک قالب وردپرس ساده طراحی کنیم! ما در ارتباط با نصب وردپرس یک مقاله کاملا جدا و کاملا رایگان در سایت میهن وردپرس داریم که میتوانید آن را جست و جو و کنید.