حمید حاج ملک و تکرار اشتباهات در بازی استقلال (عکس)



کد خبر: 1869232
19 فوریه 1401 در 09:07 ق.ظ |
2.6 هزار بازدید |

0نقطه نظر

حمید حاج ملک، آتش نشان و بومی صومعه سرا، برای دومین بار در این فصل استقلال را قضاوت کرد که هر دو بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

حمید حاج ملک و اشتباهات مکرر در بازی استقلال (تصویر)

به گزارش “ورزش سه”، بازیکنان استقلال در بازی اول اعتراضات زیادی به سوت های داور داشتند. در بازی با فولاد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ریکاردو ساپینتو در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: دو سه پنالتی. میشه بگید داور چند پنالتی برای استقلال از دست داد؟

این بار اما محاکمه حمید حاج ملک با اتفاقات خوبی برای استقلالی ها همراه بود که آنها با نتیجه 3 بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست دادند. این در حالی است که به گفته کارشناسان در پایان مسابقه دو اشتباه داور انجام شد. او می توانست در صحنه دیدار سیلوا با مهاجم نفت برای تیم میهمان اعلام پنالتی کند. از طرفی باید دستور پخش پنالتی مهدی قیدی را می دادند چرا که فرهاد کرمانشاهی قبل از ضربه مهدی قیدی نزدیک به نیم متر از خط وسط دروازه جلو رفته بود. در چنین صحنه هایی حتی اگر ضربه پنالتی مهار شود، داور باید سوت بزند و دستور پخش مجدد بدهد. در این صحنه دستیار نتوانست از خطای داور جلوگیری کند.

البته این اشتباهات در طول بازی توسط داور با داور ویدیویی اصلاح می شود و این همان چیزی است که رسانه ها و تیم ها بر آن تاکید دارند. الان دو سه سالی می شود که صحبت از ورود این فناوری به ایران می شود، چه می شد اگر به جای صحبت از آن، همه ورزشگاه های ایران مجهز به VAR می شدند و اشتباهات داوری در بازی ها به حداقل می رسید.
179969517996961799697