پلیس کهور افسر کشته شده در تیراندازی را شناسایی کرد، مراسم بیداری یکشنبه برگزار می شود – سی بی اس دالاس/فورت ورث


MESQUITE، تگزاس (CBSDFW.COM) – اداره پلیس Mesquite افسر کشته شده در تیراندازی دیروز را ریچارد لی هیوستون دوم شناسایی کرده است.

پس از شناسایی هوستون، شهردار Mesquite دانیل آلمان جونیور. اعلام کرد که اقامه نماز یکشنبه 14 آذرماه ساعت 20 در مقابل پلیس Police Mesquite به نشانی خیابان گالووی 777 N.

بیشتر بخوانید: 1 کشته و 3 زخمی در تصادف اتومبیل در آرلینگتون

جزئیات مربوط به ساعت نماز 5 دسامبر برای افسر کشته شده ریچارد هیوستون دوم (اعتبار: اداره پلیس مسکیت)

آلمان در بیانیه ای که این مراسم را اعلام کرد، از دیگران خواست که سیاست و اختلافات را کنار بگذارند و بر تکریم افسران کشته شده تمرکز کنند.

«اکنون وقت سیاست نیست، وقت نماز است. المان گفت: لطفاً لحظه ای برای همسر و فرزندان ریچارد، خانواده هیوستون و کل اداره پلیس مسکویت دعا کنید.»

در بعد از ظهر 3 دسامبر، هیوستون به یک تماس مزاحم در بلوک 1500 Belt Line Rd پاسخ داد. در کهور در حین توقف، مظنون چندین بار به هیوستون شلیک کرد و سپس اسلحه را به سمت خود گرفت.

مقامات بر این باورند که هیوستون هرگز تیراندازی نکرده و نام مظنون یا نوع اغتشاش را فاش نکرده است.

بیشتر بخوانید: Fort Worth ISD Job Fair Nets 56 Guru

هیوستون و مظنون هر دو به Baylor Scott & White منتقل شدند. مرگ هیوستون حوالی ساعت 2:11 بعد از ظهر اعلام شد. وضعیت مظنون همچنان وخیم است.

ریچارد هیوستون یک کهنه سرباز 21 ساله از اداره پلیس مسکیت است و متاهل و دارای سه فرزند است. او در 8 ژانویه 2001 توسط اداره پلیس Mesquite استخدام شد. او در کلاس خود از بخش 153 دوره پایه در علوم کاربردی پلیس به نام Valedictorian فارغ التحصیل شد.

فعالیت های هیوستون شامل خدمت در دفتر عملیات به عنوان افسر گشت، در تیم SWAT برای بیش از 10 سال، و در تحقیقات جنایی که با دزدی و دزدی، امنیت داخلی، و پرونده های نوجوانان/باند سروکار داشت، بود. او همچنین مجوز کارشناس ارشد صلح کمیسیون تگزاس در اجرای قانون و گواهی مهارت مربی را دریافت کرد.

افسر هیوستون در آوریل 2021 به دلیل اقدامات قهرمانانه خود در کمک به اداره پلیس گارلند و اداره امنیت عمومی تگزاس با دستگیری سه اتومبیل مشکوک به سرقت رفته که در جنایات مختلف استفاده می شد، گواهی شایستگی دریافت کرد و از اقدام به خودکشی یکی از آنها جلوگیری کرد. مظنون در بازداشت

شناسایی های او در طول حرفه خود در اداره پلیس کهور عبارتند از:
• 48 نامه قدردانی
• 2 جایزه نجات جان
• لوح تقدیر پلیس 1 بار
• جایزه افسر ماه آکادمی پلیس شهروندان در آگوست 2018

دیوید گیل، رئیس پلیس Mesquite گفت: “این یک عمل خشونت آمیز بی معنی است. ریچارد افسر، دوست، پدر و شوهر بزرگی بود. لطفا خانواده او و ما را در دعای خود نگه دارید.»

خبر تکمیلی: هزاران نفر در بازگشت رژه سالانه تعطیلات دالاس شرکت می کنند

سایر ادارات پلیس و مقامات تگزاس نیز تسلیت خود را ابراز کرده و حمایت خود را از PD Mesquite ابراز کرده اند.