چطور راهروهای باریک و طولانی را دکور کنیم؟

فهرست مطالب

فن سانتریفیوژ نیز از انواع هواکش های دمنده می باشد که در مدل های یک طرفه فوروارد، دو طرفه فوروارد، رادیال و یک طرفه بکوارد تولید می شود که بیشتر کاربرد تاسیساتی دارند و می توانند در سیستم های تهویه مطبوع و تبرید، سیستم های مدیریت دود، هودهای آزمایشگاهی و سیستم های گردش هوا در فضاهای بزرگ و پر آلودگی مورد استفاده قرار گیرند. همانطور که در بالا نیز گفته شد، این سیستمها از بخشهای مختلفی تشکیل شدهاند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. پروانه فن های محوری و سانتریفیوژ با توجه به زاویه، تعداد و خم داده شده انواع مختلفی دارند. فن و هواکش های دمنده انواع مختلفی دارند اما از لحاظ کارکردی به 2 vent.ir دسته تقسیم میشوند. در بعضی از مدل های این فن ها مثل فن دمنده صنعتی دایکاست برای کار در محیط های سخت، عایق موتور کلاس می باشد که تحمل دما تا 155 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. ​!

شرکت تهویه نیا

هر ساختمان یا تأسیساتی دارای الزامات تهویه منحصر به فردی، مانند اندازه، پلان، عایق کاری و کاربری می باشد. میزان صدای انواع فن های مختلف در کاتالوگ آن به صورت دسی بل (dB) بیان می شود. هواکش های VAL برای تهویه اتاق ها و آشپزخانه های کوچک و محیط های اداری طراحی شده اند . اگر شما در محیط های مسکونی و اداری کوچک به پنکه نیاز دارید یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از پنکه رومیزی دمنده سه سرعته مدل هاله می باشد. این گفته تا حدودی درست است؛ اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که کار کول پد افزایش عمر لپ تاپ از طریق خنکتر نگه داشتن سیستم است. از نظر ایمنی نیز راننده و سرنشین شاین مکس هیچ نوع نگرانی نباید داخل کابین آن داشته باشند. اگر قیمتگذاری آن مناسب باشد، چشم انداز فروش شاین مکس بسیار امیدوارکننده به نظر میرسد. از دیگر معایب این دستگاه میتوان به ایجاد سر و صدای نسبتاً زیاد هنگام استفاده اشاره نمود. شرکت دمنده تولید کننده انواع هواکش و تهویه می باشد که دارای بیش از 150 مدل فن است که در مدل های فن دمنده خانگی، صنعتی و تاسیساتی تولید می شوند و توانسته اند سهم عمده ای از بازار را در اختیار خود قرار دهند.

شما می توانید برای مشاهده انواع سیستم های تهویه مطبوع وجزئیات آنها به بخش فروشگاهی زرین تهویه ایرانیان مراجعه کنید. همینطور میتوانید یک دکور زیبا مثل آینه و کنسول، گلدان بلند و یا یک تابلو عریض و کشیده هم در قسمت انتهای راهرو استفاده کنید تا به نقطه کانونی شما تبدیل بشود و راهروی شما کوتاهتر از آنچه که هست به نظر برسد. این راهکار کمک می کند که دیوار انتهای راهرو نزدیک تر به نظر برسد و راهرو شما عریض تر دیده شود. این هواکش با دبی (250/420) mᶟ/h دارای ناحیه تخلیه مربع شکل برای نصب روی پنجره و یا تخلیه آزاد استفاده می شود. این هواکش با دبی (75/1000) ) mᶟ/h دارای ناحیه تخلیه دایره شکلی به قطر (100-300)mm و برای نصب روی پنجره و یا تخلیه آزاد استفاده می شود. عملیات گرمایش، سرمایش و تهویه هوا از آن جا مدیریت می شود. مثال هایی از استفاده ی عمومی از این نوع فن ها ، فن رادیاتور خودرو ها، سرویس های بهداشتی خانگی و یا فن اتاق های سیار می باشند. کاغذ دیواری با طرح های متنوع می تواند به ایجاد یک فضای خاص و منحصر به فرد در راهرو کمک کند.

تهویه مطبوع رقیقسازی هلیوم: در این روش، فرد به دستگاه اسپیرومتری متصل میشود که با ۱۰٪ هلیوم و ۹۰٪ اکسیژن پر شده است. طبق قانون بویل در یک فضای بسته حجم و فشار گاز با هم رابطه عکس دارند و افزایش حجم سبب کاهش فشار میشود. جنس پروانه هم از دیگر فاکتور های مهم در انتخاب آن هاست. شاین مکس با تکیه بر شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو قابلیت این را دارد که به یکی از پرفروشترین خودروهای سدان لوکس در بازار کشورمان تبدیل شود. ترکیب قیمت مناسب، تکنولوژی و تجهیزات شاین مکس را به یک گزینه جذاب و قدرتمند تبدیل خواهد کرد. در حالی که در گذشته دیدگاه مردم نسبت به خودروهای چینی با شک و تردید مواجه بود، ولی این روزها خودروهایی مانند شاین مکس نشان از پیشرفت فوقالعاده صنعت خودروی این کشور دارند. در حالی که مدلهای پیشین دانگ فنگ در بازار ایران فروش خیلی خوبی را تجربه نکردهاند، اما ایرانخودرو امیدوار است با این مدل جدید بخش خوبی از بازار سدانهای لوکس را به خود اختصاص دهد. ولی طراحی قدیمی این خودروهای وارداتی سبب شده تا مدلهای جدید به ظاهر به روز بتوانند حرفی برای گفتن در بازار ایران داشته باشند.