کاپریزوف دو گل به ثمر رساند و وایلد رول با پیروزی 5-2 مقابل شیاطین – WCCO


ST. پل، مین. (AP) – کریل کاپریزوف دو گل و یک پاس گل به ثمر رساند تا مینه سوتا وایلد با پیروزی 5-2 مقابل نیوجرسی دیویلز در پنجشنبه شب ادامه یابد.

رایان هارتمن یک گل و دو پاس گل داشت و رم پیتلیک و دیمیتری کولیکوف نیز برای مینه سوتا گلزنی کردند، مینه سوتا که پنج برد متوالی کسب کرده و از 2 نوامبر با 64 گل در 15 بازی، بهترین گلزن NHL است.

بیشتر بخوانید: Greenway، Kaprizov به عنوان Wild Beat Coyotes با 5-2 پیشتاز است

کاپو کاهکونن دومین شروع متوالی خود را در دروازه وایلد انجام داد و با 29 سیو به پایان رسید.

رایان گریوز و توماس تاتار برای نیوجرسی گلزنی کردند. مکنزی بلک وود 33 شوت را متوقف کرد.

با هجوم غافلگیرانه هارتمن و کاپریزوف در دومین فصل NHL او پس از کسب جام یادبود کالدر، مینه سوتا دیگر تیم با تفکرات دفاعی گذشته نیست. وایلد از نظر گل در هر بازی در جایگاه چهارم لیگ قرار گرفت و حداقل چهار گل از 12 گل از 15 گل اخیر را به ثمر رسانده است.

33 امتیاز مینه سوتا بهترین شروع تاریخ فرنچایز پس از 23 بازی است.

هر چهار خط به مجموع گل های متورم کمک کرده اند، هیچ کدام بیشتر از زوج کاپریزوف و هارتمن، که شاهد بازگشت متس زوکارلو به جناح راست در روز پنجشنبه بودند. زوکارلو دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

کاپریزوف در نیمه اول بازی مقابل شیاطین گلزنی را آغاز کرد که روی گریوز صاحب کرنر شد و دروازه را به ثمر رساند. او توپ بک هند خود را کنترل کرد و به سرعت به فورهند خود تغییر داد و به بلک وود ضربه زد.

این بازیکن 24 ساله روسی هشتمین گل فصل خود را با نتیجه 2:28 در گل دوم به ثمر رساند تا مینه سوتا 3-0 به برتری برسد. کاپریزوف در 8 بازی اخیر خود 6 گل زده و 11 پاس گل داده است.

پیت‌لیک، یک تازه‌کار که در ماه اکتبر از نشویل مستثنی بود، پنجمین گل خود را در گل اول به ثمر رساند. او با یک تساوی وارد بازی شد و در رده هشتم در بین تازه کارها در امتیاز قرار گرفت.

شیاطین که سه از چهار شکست خورده اند، با دو گل در گل دوم به دور از دسترس برگشتند و نتیجه را 3-2 کردند.

بیشتر بخوانید: می خواستم پیراهن Mikko Koivu را بازنشسته کنم، ابتدا یک امتیاز

گریوز دومین گل خود در این فصل را با یک شوت بزرگ از روی نقطه به ثمر رساند و تنها 24 ثانیه از گل دوم کاپریزوف فاصله داشت. تاتار برای چهارمین بار در شش بازی در یک بازی جدایی، زمانی که داگی همیلتون پاس داد تا او را بدرقه کند، گلزنی کرد.

همیلتون در این مسابقه دو پاس گل داد.

کولیکوف، شیطان سابق، برتری دو گل مینه سوتا را با دومین گل خود در فصل دوم بازگرداند. هارتمن سیزدهمین گل خود را در گل سوم به ثمر رساند.

پروتکل COVID-19

نیوجرسی اعلام کرد که دیو روگالسکی مربی دروازه بانان در رکورد COVID-19 NHL قرار گرفته است. فردریک گاودرو، مهاجم مینه سوتا، دومین بازی خود را تحت پروتکل کووید-19 از دست داد.

فقط

شیاطین: دومین بازی پشت سر هم خود را جمعه در وینیپگ انجام دادند.

وایلد: بازی خانگی خود را در پنج بازی روز شنبه مقابل تورنتو به پایان رساند.

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب قابل انتشار، انتقال، بازنویسی یا توزیع مجدد نیست.)

اخبار بیشتر: هارتمن در سومین مسابقه متوالی گل می زند. وایلد بیت لایتنینگ 4-2