کناف راهرو ورودی طرح های جدید سال ۱۴۰۳ کناف سقف راهرو

برای ایجاد فضایی آمیخته با مدرنیته و صنعت در راهرو شما ایده آل هستند. روش های مختلفی برای دیزاین و طراحی راهروها وجود دارد که از پرطرفدارترین آنها می توان به استفاده از انواع سقف کاذب و تایل های گچی اشاره نمود. همچنین می توان از طرح های دلخواه از قبیل نام برند و لوگو و المان های متناسب با کسب و کار نیز بر روی سقف در کنار تایل های گچی استفاده کرد. موقعیت های کاملاً متفاوت محل پایان دودکش را می توان در نقشه های زیر مشاهده کرد. دودکش دوجداره باید با فاصله مجاز حداقل cm5/2 و دودکش گالوانيزه تک جداره باید با فاصله مجاز cm 15 از مواد سوختنی مجاور نصب شود. همانطور که در بالا نیز گفته شد، این سیستمها از بخشهای مختلفی تشکیل شدهاند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. سیستم های تهویه استخر سر پوشیده اهمیت بالایی دارند که به تامین هوای تازه کمک می کنند، جهت خرید سیستم تهویه مناسب فضای استخر و جکوزی خود را بررسی نمایید. پاسخ : این سیستم کار تصفیه آب استخر را به وسیله یک فیلترشنی گالوانیزه انجام میدهد و در نهایت با اضافه کردن کلر، آب را ضد عفونی میکند به سیستم بر میگردد.

تهویه رویا نوین ایرانیان دمپر آتش: وسیله ای فلزی که در محل عبور کانال هوا از یک منطقه آتش به منطقه مجاور نصب می شود و به هنگام آتش سوزی به طور خودکار بسته و مانع انتقال آتش از یک منطقه به منطقه مجاور میگردد. در دودکش قائم فلزی یا با مصالح بنائی ، سطوح داخلی معبر دود باید در برابر خوردگی ناشی از چگالش بخار آب، مقاوم باشد. اگر از وسایل گرمایشی مثل بخاری اعم از گازسوز یا مایع سوز در منزل استفاده میکنید، منابع تهویه طبیعی هوا مانند قسمت زیرین درب هاي ورودي اتاق ها (حدود 3 تا 5 سانتی متر) و درزپنجره ها، همچنین کانال های کولر باید باز باشد. 12. این که آیا تعدادی لوله خروجی دودکش پشت سر هم در پشت بام وجود دارد، از کلاهک های تیغه ای برای مونتاژ لوله ها و سایبان همه آنها استفاده می شود. در استخرهای تجاری عموما یک آبگرمکن برای دوش ها و یک دیگ کوچک یا مرکز تهیه بخار برای اتاق های سونا در نظر گرفته می شود . این سیستم که به صورت موتورخانه کوچک استخری آماده ساخته شده است آب را به صورت کامل گرم و تصفیه میکند.

تهویه عمومی و موضعی اگر سرنشین درجه فن را زیاد یا کم کند، شدت و قدرت این سیستم هم بالا یا پایین میرود. و اگر استخر در مناطق مرطوب قرار دارد لازم است فن را با ظرفیت بالاتر انتخاب کرده تا بتوان شرایط ایده آل را برای محیط فراهم نمود. 5. سیستم رطوبتزدایی: برای جلوگیری از تشکیل مه در داخل استخر و حفظ سطح رطوبت مناسب، این سیستم از مجموعهای از دستگاهها و تجهیزات استفاده میکند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، داشبورد، صندلی و سیستم تهویه از خود گاز بنزن متصاعد می کنند که یک گاز بسیار سمی و سرطانزاست. همچنین، کنترل دما میتواند از ایجاد موقعیتهای ناخوشایند مانند دمای بسیار بالا یا پایین جلوگیری کند. 1. در محیطهای با اندازه بزرگ مانند استخر و جکوزی، کیفیت هوا بسیار مهم است. آیا میتوان برای استخرهای سایز بزرگ تر از این تهویه سازه شار پکیچ استفاده کرد؟ سپس با توجه به میزان هوای مورد نیاز، میتوان محاسبه کرد که چه مقدار اگزاست فن برای ایجاد این حجم هوا نیاز است. سپس آب از سیلیسها عبور کرده و این عمل باعث تصفیه آب میشود. ساختمانهای چند واحدی کم ارتفاع عموماً از مشخصات خانههای تک واحلی پیروی میکنند. سیستمهای تهویه مطبوع مورداستفاده در ساختمانهای مسکونی با هر دو پارامتر محلی و کاربردی تغییر میکند.تهویه ضد انفجارتهویه ایرانیان​.

سیستمهای تخلیه ساده هوا با و بدون ورودیهای هوای غیرفعال نیز رایج میباشند. اگر دریچه های کولر شما جلوی خودرو قرار گرفته و کودکان روی صندلی عقب هستند، حتما به گونه ای دریچه را تنظیم کنید که هوای خنک به عقب خودرو هم برسد. هواساز(AHU) یا (Air Handling Unit) دستگاهی است که به گردش جریان هوای مطبوع و تامین هوای تازه کمک می کند. مهندسان تاسیسات نیز باید مطابقت داشتن کلیه تجهیزات استخر را با مقتضیات جریان و فیلتراسیون آن مورد بررسی قررار داده و تایید کنند. دمپر : وسیله ای که جریان هوا یا محصولات احتراق و مقدار آنها را با فرمان دستی یا خودکار، تنظیم می کند. این مقدار معمولاً بر اساس حجم استخر و نرخ تهویه هوا تعیین میشود. اقلیم، نوع خدمات لازم را تعیین میکند. 2. سیستم گرمایش و خنککننده: بسته به نیاز و شرایط هوایی، این سیستم میتواند هوا را گرم یا خنک کند تا دمای مناسب در داخل استخر حفظ شود. استخرهای سرپوشیده معمولاً دارای مشکلاتی مانند تجمع رطوبت، تشکیل مه، و تهویه نامناسب هستند که میتوان با یک سیستم تهویه موثر این مشکلات را حل کرد. در صورت سرپوشیده بودن استخر های شنا نیاز به تهویه سالن، وجود دارد.