کوین دورانت تورها را روی وولوز بالا می برد، 110-105 – WCCO


نیویورک (AP) – کوین دورانت 30 امتیاز از جمله پرش غایب 11 ثانیه ای به دست آورد و بروکلین نتز جمعه شب 110 بر 105 مینه سوتا تیمبرولوز را شکست داد.

دورانت 12 از 13 در پرتاب های آزاد بود و پتی میلز 23 امتیاز برای نت ها به دست آورد که برای پنجمین بار در شش بازی پیروز شد و برتری خود را در کنفرانس شرق به 16-6 ارتقا داد.

بیشتر بخوانید: چگونه فناوری می تواند به پلیس کمک کند تا وسایل نقلیه سرقت شده را ردیابی کند

جیمز هاردن با 20 امتیاز، 9 پاس منجر به گل و 7 ریباند به کار خود پایان داد. لامارکوس آلدریج 13 امتیاز کسب کرد.

دورانت گفت: «ما در دفاع ماندیم. ما آنها را مجبور کردیم به سمت ما شلیک کنند.

دی آنجلو راسل، بازیکن سابق تیم نتز، 21 امتیاز برای تیمبرولوز به دست آورد که 3 امتیاز از 5 را از دست داد. ناز رید و آنتونی ادواردز هر کدام با 19 و مالیک بیزلی با 18 به کار خود پایان دادند.

رید گفت: “ما رقابت می کنیم.”

پرش کشش راسل با مالکیت کوارتر اول باعث شد تا مینه سوتا 87-86 پیش بیفتد و در غیاب 9:33 به برتری 95-91 تبدیل شود.

نتز در اواسط کوارتر چهارم با برتری 6-0 دوباره به برتری رسید و 105-101 پیش افتاد. مینه سوتا روی سبد ادواردز اختلاف را به 107-105 کاهش داد، اما هاردن یک ضربه ایستگاهی را به ثمر رساند و دورانت در 11 ثانیه مانده به پایان یک شوت متوسط ​​را شلیک کرد تا پیروزی را قطعی کند.

دورانت گفت: “من می دانم که کوارتر چهارم چقدر مهم است، به خصوص در یک بازی فشرده.” “من توانستم به پست هایم در اتاق خواب برسم و مقداری را در آن قرار دهم.”

بروکلین در بازی سه امتیازی دورانت با نتیجه 1:20 تا پایان نیمه اول یک امتیاز پیش افتاد و سه بار در کوارتر سوم آن را به هفت امتیاز رساند. اما تیمبرولوز مزاحم به راه رفتن ادامه داد و با ورود به کوارتر تنها با نتیجه 86-85 شکست خورد.

دورانت گفت: “آنها سعی کردند آن را پاک کنند و در بازی بمانند.” شما باید قدر آن را بدانید و به عنوان حریف به آن احترام بگذارید.»

بیشتر بخوانید: تونی اورز، فرماندار ویسکانسین، قوانین سقط جنین را وتو کرد

پس از حدود 24 دقیقه بازی، نتز در نیمه اول با نتیجه 59-55 نتیجه گرفت. نت ها در دو کوارتر اول 24 بار به خط خطا رفتند و 19 پرتاب آزاد انجام دادند. برای مقایسه، مینه سوتا 13 از 14 پرتاب آزاد را در نیمه اول انجام داد. هر دو تیم 11 توپ را از دست دادند.

رید در نیمه اول گفت: «خیلی چیزها بود که می توانستیم (به گونه ای متفاوت انجام دهیم). “تلفات زیادی از سر ما می توانستیم ضربه ای به لبه داشته باشیم.”

تیمبرولوز کمیاب بود، زیرا کارل-آنتونی تاونز (ران‌های کبود شده)، بازیکن پایه پشتیبان پاتریک بورلی (کشش ادکتور سمت چپ) و جیدن مک‌دانیلز (علائم آنفولانزا) بازی نکردند.

نکات:

تیمبرولوز: مینه سوتا پس از غیبت 16 بار در پلی آف در 21 فصل گذشته، امیدوار است که مربی کریس فینچ را که تیمبرولوز در رده هشتم کنفرانس غرب دارد، تبدیل کند. فینچ به بازیکنانش “پذیرش باورنکردنی” رویکردی که او و کادر مربیگری به کار گرفته بودند و همچنین بلوغ آنها نسبت داد. فینچ گفت: “گاهی اوقات این مربوط به زمانی است که شما این افراد را در حرفه آنها دارید.” آنها در واقع آماده هستند تا ورق دیگری را در دوران حرفه ای خود ورق بزنند و (آنها) بسیار روی پلی آف، فرصت ها، موفقیت تیم متمرکز هستند. انجام تمام کارهایی که باید انجام دهید تا در سطح بالاتری هر شب برنده شوید.”

نتز: نت‌های کوتاه یک قدم جلوتر رفته‌اند تا با بازگشت نیک کلاکستون، ذخیره بزرگ، با قدرت کامل باشند. کلاکستون، 22 ساله، پس از انجام 4 بازی اول فصل بروکلین، 17 بازی متوالی را با یک بیماری نامعلوم شکست داده بود. مربی استیو نش قبل از بازی گفت: “اینطور نیست که او دوباره 25 دقیقه در شب بازی کند. ما می خواهیم به او فرصت هایی برای رشد و بهبود آمادگی جسمانی اش بدهیم.” وقت بازی داشته باشید

به شرح زیر:

تیمبرولوز: آتلانتا میزبان دوشنبه شب.

نتز: شیکاگو میزبان شنبه شب است.

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب قابل انتشار، انتقال، بازنویسی یا توزیع مجدد نیست.)

اخبار بیشتر: مرد معترض علیه قاضی پاتر متهم به آزار و اذیت، در ویسکانسین دستگیر شد